Jurabike prowadzi tutaj blog rowerowy

Galiński Maraton Zimowy Mroczków

Niedziela, 23 lutego 2014 | dodano: 23.02.2014

Po "ciężko"przepracowanej zimie i "tysiącach" kilometrów w okresie przygotowawczym nastąpił początek sezonu w wykonaniu Jurabike. Na pierwsze zawody jedziemy w składzie :Aga,Mirek,Mr. Dry,Zibi,Przemo,Arczi,Adams i Rafi.  Jedziemy do Mroczkowa na Zimowy Maraton  Galińskiego. Po dotarciu pobieramy numery startowe a następnie na rozgrzewkę. Przed 11 ustawiamy się na starcie i oczekujemy w napięciu na sygnał. Początek to jak zwykle przepychanka i walka o jak najlepsze miejsca. Zaraz po starcie czeka na nas duża kałuża którą ciężko ominąć więc dalej jedziemy już lekko zmoczeni. Wyjeżdżamy na asfalt i powoli większość Teamu przebija się do przodu. W czasie jazdy pojawiają się przeszkody w postaci kałuż ,błota,odcinków porannego pola oraz kilku dość ostrych podjazdów i zjazdów. Oczywiście nie ustrzegamy się kilku wywrotek w których przoduje dzisiaj Arczi. Maraton  jest zimowy tylko z nazwy -powinien być raczej Błotno-wodny chociaż pojawił się odcinek ok. 500 metrów pełen śniegu.Po drodze oczywiście mijamy przeciwników -inni nas mijają i tak powoli docieramy do mety. Następnie mycie rowerów,posiłek i oczekiwanie na wyniki. Nadchodzi czas powrotu do domów więc wsiadamy w auta i ruszamy w drogę.